Isnin, 28 Oktober 2013

Galactic laser

Pertama kali dengar macam galactic acid. tapi bukan. selalu tersasul sebut galactic acid. mentang-mentang la student kimia. Nama sebenar adalah galactic laser.

Yuran untuk student combo adalah RM48(daftar ahli+3x10minit bermain). Untuk kali kedua dan seterusnya bagi yang sudah mendaftar sebagai ahli hanya RM30 untuk 3x10 minit bermain.

galactic laser midvalley
First time pegi mggu lpas ngan geng2 skolah menengah. Saje luang masa ngn dorg sbb lama xjumpa. Pastu sorg dah fly ke mesir smlm. Maksudnya lagi 8 bulan lg baru boleh jumpa balik. Lama kowt.

haziqah, aisyah, aziz, aku
Rules and regulation:)

masuk je akan ada sistem detector. hanya boleh menembak di dalam kawasan perang. tempat yang boleh di tembak adalah tempat yg berlampu, iaitu pada jaket dan pada gun. Cara memegang gun perlu menggunakan 2 tangan. ataupun sentuh part hadapan gun. terdapat detector supaya kta mengangkat gun dengan cara yang betul.

setiap kali kita menembak tepat kepada sasaran 100 point diberikan, jika tertembak kawan sendiri, 50 point akan ditolak. Jika ditembak, tidak akan mengurangkan point, tapi kita akan "deactivated" selama 7 saat.

jika berjaya menembak 3 musuh berturut-turut tanpa mati, gun akan upgrade menjadi "machine gun" 

tactical :)

-jangan takut mati, 
-alih kedudukan ketika "deactivated". waktu 7 saat anda tidak kelihatan kerana lampu dijaket anda dipadamkan
-untuk mengurangkan di tembak, gunakan taktik "camping". tapi ini hanya baik digunakan untuk berlawan dengan pemain profesional. stay pada kedudukan yg sama, hanya menunggu mangsa lalu.
-secara teori berada di atas(tingkat 2) lebih mudah mencari sasaran. tetapi tidak untuk galactic laser, kerana tingkat 2 terlalu terbuka. selain itu, tingkat 2 berada di tengah-tengah, dan boleh di tembak dr banyak sudut

ajiz setting baju, didatangkan dengan 5 warna lampu. Hijau, kuning, merah, biru, putih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan