Khamis, 5 September 2013

100th post

sumber gambar: sini
lagi 3 hari nak mula kuliah ni..sedar ni xsedar dah msuk 3rd year..wpun aku xrasa pun mcm 3rd year..haha,,anyway ni post yg ke-100 setelah 5 tahun aku berblog..TQ pengunjung yang datang ke blog ni :) mula kuliah nant  susah la ckit nak post..bz la kowt *bz la sgt*..lagipun malas nak menaip

5 tahun menjadi penulis jalanan. dan memang  kebanyakkan aku lupa apa yg aku post sebelum2 ni. maksudnya ilmu yg instant, lama2 hilang mcm angin lalu. Bila baca balik post yg lama2 agak malu dgn cara penulisan, kalau ikutkan rasa hati memang nak delete post lama2, mcm keanak-anakan. tapi last2 biarkan sj sbb nak tgok perbezaan pola fikir yang semakin berubah. mungkin sekarang ni aku malu nak baca post yang lama2, dan mungkin juga untuk masa akan datang aku akan malu tetang apa yang aku post sekarang. dalam erti kata lain manusia akan sentiasa berubah kepada yang lebih baik. dan perlu melalui proses pematangan akan berterusan dan berpanjangan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan