Jumaat, 8 November 2013

Senyum :)

Kadang-kadang berlaku suatu hari kita bangun pagi sehingga ke petang semua serba xkena. masuk tandas terpaksa beratur, sampai ke stesen bas belum sempat kita naik bas dah gerak, dah sampai kelas pula tertinggal assignment yang perlu dihantar, bertembung dengan 'crush' kita pula langgar tiang dan jatuh dalam longkang. Pendek kata semua perkara malang berlaku bertubi-tubi.

Pada masa yg lain pula, pergi tandas je kosong, siap nyanyi2 dalam tandas sambil mandi. Pastu pegi bus stop bas pun tetiba sampai, kita naik bas je terus gerak. Masuk kelas je pensyarah cancel kelas pastu dia belanja pizza, bertembung dengan 'crush' mata bertentang mata, degupan jantung menjadi laju, lidah terkelu~ pastu kita cool(kisah rekaan semata-mata). Pendek kata semua perkara baik yang berlaku

Rupa-rupanya semua bermula dengan senyuman yg mengeluarkan chakura(aura) positif~ menyebabkan berlaku perkara positif sepanjang hari. di sinilah perkataan aura itu wujud dan diadaptasi dalam kisah 2-Dimensi. Senyumlah dari hati :)

sumber gambar: sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan